Sorban állás a szolnoki Cora-ban...
F. Orsolya 2007.08.18. 10:46
A hetvenes évek banánért való sorban állására emlékeztet a Corában ügyintézésre várni...
Tisztelt „Illetékes”!
Felháborítónak tartom, hogy a szolnoki áruházukban állandó, hosszan tartó sorban-állással lehet ügyet intézni az információs pultnál. Sokadszor fordul elő velem, hogy szinte pár pillanatig tartó ügyemet 30-40 perces várakozással tudom elintézni.
Nemrégiben elromlott az Önöknél vásárolt DVD felvevőm. Amikor leadtam javításra, az információs pultnál közel fél órát álltam sorban. Az egyetlen hölgy (nem irigylem!!!), folyamatosan dolgozott, talpalt a pult egyik végéből a másikba, miközben folyamatosan csörgött a telefon is. Megértő voltam, mint mindig, valahányszor áfás számláért kellett sorban állnom. Tegnap azonban betelt a pohár.
Telefonon értesítettek, hogy elkészült a készülék, mehetek érte. Este hétkor voltam ott (2007. augusztus 17-én), az üzleten belül sem volt „csúcs”, a pénztárnál is viszonylag hamar végeztünk. (Egyértelműnek tűnt, hogy a felvevőt vásárlás után vegyem át…) Az információs pultnál ismét egyetlen hölgy dolgozott, a „szokott módon” a telefon is folyamatosan csörgött. Nagy nehezen rám került a sor, erre a hölgy közölte, hogy kb. 8-10 percet várnom kell, hogy a terméket lehozzák a raktárból. Nem volt mit tenni, vártam. Kb. 10 perc múlva valóban megérkezett a gép, viszont a hölgy éppen másik ügyféllel foglalkozott, akinek több ügye is lehetett, mert az újabb várakozás nekem még további 10 percembe tellett. Ez nem minden. A hölgy „átnézte, lekezelte” a felvevőt, kiderült, valóban az enyém, engem is „beazonosított”, s mikor – én balga! – azt hittem, foghatom végre becses tulajdonomat, s mehetek utamra, kiderült, még mindig várnom kell… A felvevőt a biztonsági őrnek is „át kell nézni, le kell kezelni, stb…”. A hölgy megkérte őt – látván arcomon elhatalmasodó, ám jogos türelmetlenségemet -, hogy ha végzett, adja át egyenesen nekem a terméket. Nohát, erre a „felettébb megerőltető!” feladatra a urat kár volt megkérni, mert amikor „végzett”, a papírokat visszatette a pult belső terébe, a terméket kecsesen félre tolta és melléje könyökölt. Nem tudom, van-e olyan ember, akit ez a látvány, a történtek után, ne hozott volna ki a sodrából??!! Én úrinő maradtam, csak megkértem a hölgyet, hogy adja már át végre a felvevőt, hagy mehessek a dolgomra. Ő rácsodálkozott a biztonsági őrre (nem mondta neki, hogy többé nem kér tőle ilyen nehezen teljesíthető feladatot, csak fáradtan elkérte a gépet….!), ideadta, s én - egész belsőmben háborogva - eljöttem. Elrontotta az egész estémet…..
Az, hogy a katalógusban meghirdetett akciós terméket (marhalábszár, köröm, - a legutóbbi kísérletezéseim…) rendszeresen nem kapok (még előre megadott időpontokban sem!!!), már megszoktam. Hogy zöldségfélét már nem is próbálok Önöknél vásárolni, irreálisan magas árak és a hozzátartozó minősége miatt (félig elrothadt padlizsán, vagy paradicsom 499.- Ft-ért, hogy csak ezeket említsem a sok száz közül!), az „én dolgom” (?).
De, hogy többet kelljen sorban állnom a kizárólag Önöknél intézhető dolgaim miatt, mint a hetvenes években a banánért…? Túlzásnak tartom.
Kedveltem, kedvelem az áruházukat. Meggondolandó azonban, hogy ilyen szolgáltatás mellett érdemes-e ragaszkodnom Önökhöz. Hisz, annyi más lehetőség van a városban…
Forgács Orsolya, Szolnok
|